نقش کاربران در هزینه راه اندازی سیستم ویپ
نوشته شده توسط : ساحل

هزینه تاسیس Voip
با توجه به اینکه بسیاری از مجموعه‌ها و شرکت‌ها به دنبال جایگزین کردن سیستم سنتی پاسخگویی خویش با ویپ هستند، هزینه راه‌اندازی ویپ و میزان تعرفه خدمات voip اولین سوالی است که برای یک گردآور در ذهن نقش می‌بنند. هزینه این سیستم با پروا به فراخ شدن سازمان، شمار خطوط و موارد سایر متفاوت است.

هر مجموعه‌ای می‌تواند با پروا به شرایط سازمانی خویش این سیستم را راه اندازی نماید، اولین سیستم ویپ شرط گزینش یک شرکت ارائه دهنده خدمات با بهترین کیفیت و بها منصفانه است. راه‌اندازی به بهترین شکل و بنیادی بودن توسط کمپانی معتبر مایه می‌شود لغایت هزینه‌های جاری و مشکلات پدران کمتر شود.

عوامل زیرساختی

همانگونه که می‌دانید، ویپ اساساً با اینترنت شغل می‌کند و بیچارگی به زیر ساخت‌های استوار و اینترنت پرسرعت برای ارائه کیفیت بهتر در تماس و دیگر خدمات آن است. فلذا اگر در مجموعه خویش اینترنت پسندیده دارید و ارتباطات درون مجموعه‌ای شما از راه شبکه است نیاز به هزینه چندانی در این دسته نخواهید داشت.

در غیر این چهره باید برای زیرساخت شبکه و اینترنت هزینه کنید که از مقدمات اصلی برای نصب و راه‌اندازی ویپ به آمار می‌رود.

میزان وسعت مجموعه
با پروا به تعداد خطوط مورد دربایستن و وسعت مجموعه نیز تعرفه خدمات voip متغیر خواهد بود. هرچه تعداد خطوط داخلی و شهری باره احتیاج در یک گردآور بیشتر باشد مسلماً خرج راه‌اندازی نیز بالاتر است. علاوه بر خطوط تلفن، به زیر ساخت نرم‌افزاری و سخت‌افزار بیشتری دربایستن است که بر تعرفه خدمات voip اثرگذار خواهد بود.

تجهیزات سخت‌افزاری مورد نیاز
با توجه به اینکه سیستم ویپ بیچارگی به تلفن‌های مخصوص دارد؛ یگانه از هزینه‌های اولیه که برای راه اندازی آن باید مدنظر داشته باشید این تلفن‌هاست. البته تلفن‌های نرم افزاری هستی دارد که برای صرفه‌جویی در خرج ابتدایی بسیار سودمند است و در مجموعه‌های حقیر نیز بسیار باره کاربرد قرار می‌گیرد.

علاوه بر این اگر به پیگیری شفا کیفیت شبکه خویش هستید تا سیستم ویپ به بهترین شکل برای شما راه‌اندازی شود هزینه کابل شبکه، پچ پنل، داکت ، پچ کورد و مواردی از این دست را نیز باید در عقیده داشته باشید.


هزینه‌های مربوط به کانفیگ تجهیزات
یکی از عوامل مهمی که بر روی تعرفه خدمات voip بسیار اثرگذار است و تخصصی‌ترین بخش برای این سیستم است. هزینه‌های مربوط به روتر، راه‌اندازی مرکز تماس، سوئیچ‌ها و… جز عوامل مهم در این تقسیم به آمار می‌رود.

در پایان اینکه یک سیستم تلفن تلفنی VoIP ارزان‌تر از سیستم های تلفنی معمولی است. اما چرا این طور است؟ خوب، دلیل اصلی نکته نسبتاً زیر بودن بها ویپ این است که سیستم‌ یادشده بر پایه نرم‌افزار هستند. نرم‌افزار ویپ از پیوستگی پهنای باند موجود شما برای کار استفاده می‌کند و تماس را از طریق اینترنت انتقال می‌دهد.

ویپ به سخت‌افزار گران زیادی احتیاج ندارد که بتواند شغل کند. بله، در چهره رغبت می‌توانید تلفن‌های VoIP را خریداری کنید، ولی همچنین می توانید تماس های ویپ را با به کارگیری نرم اسباب و رایانه خود – و میکروفون داخلی و بلندگوهای آن – یا یک دستگاه تلفن به اتفاق پایدار کنید. در هر صورت شرکت رایان حامی با مشاوره خویش و بازدید از زیرساخت‌ها هزینه‌های راه‌اندازی ویپ را برای شما برآورد می‌کند. خدمات قابل بالارفتن و حمایت نیز از سایر از امتیازات اخص است که کمپانی … برای مشتریان خویش مد نظر دارد.





:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: